Åtgärdad driftstörning i Copyprint

”Follow me print” (copyprint.umu.se) fungerar nu normalt.

Pågående driftstörning i Copyprint

Vi har just nu en driftstörning i ”Follow me print” (copyprint.umu.se). Det innebär att det inte går att göra utskrifter eller kopiera med maskiner anslutna till denna tjänst. Vi arbetar med att lösa problemet och återkommer med mer information, senast kl 12.

Har du frågor?
Kontakta Servicedesk www.servicedesk.its.umu.se

Åtgärdad driftstörning i blogg.umu.se

Blogg.umu.se fungerar nu normalt.

Åtgärdad driftstörning i Servicedesk Plus och samarbetsyta.umu.se

Servicedesk Plus och Samarbetsyta.umu.se fungerar nu normalt.

Pågående driftstörning i samarbetsyta.umu.se

Vi har just nu en driftstörning i samarbetsyta.umu.se. Det innebär att du som använder inte kan använda dina samarbetsytor.

Vi arbetar med att lösa problemet och återkommer med mer information senast kl 11.00.

Har du frågor? Kontakta Servicedesk
www.servicedesk.its.umu.se

Åtgärdad driftstörning för samarbetsyta.umu.se

Samarbetsyta.umu.se fungerar nu normalt.

Pågående driftstörning som rör blogg.umu.se

Vi har just nu en driftstörning som rör blogg.umu.se. Det innebär att det inte går komma åt dessa bloggar just nu.

Vi arbetar med att lösa problemet och återkommer med mer information senast kl 10.00.

Har du frågor? Kontakta Servicedesk
www.servicedesk.its.umu.se

Pågående driftstörning i Servicedesk Plus och Samarbetsyta.umu.se

Vi har just nu en driftstörning i Servicedesk Plus och Samarbetsyta.umu.se. Det innebär att du just nu inte kan lägga ärenden via www.servicedesk.its.umu.se, däremot kan du ringa till oss på 090- 786 63 00.

Vi arbetar med att lösa problemet och återkommer med mer information senast kl 10.00

Har du frågor? Kontakta Servicedesk
www.servicedesk.its.umu.se

Planerad uppdatering i Artologik / TID, Onsdag, 9/3 från kl 08:00 till kl 9:30

Onsdag morgon, 9/3 vid 8:00 kommer vårt tidredovisnings system att påverkas av en uppdatering. En nyare version skall installeras. Under denna period kan man inte registrera i https://tid.its.umu.se/

Efter ca 9:30 kommer Artologik / TID att fungera normalt igen.

Har du frågor? Kontakta Servicedesk
www.servicedesk.its.umu.se

Åtgärdad driftstörning i Aurora

Problemet med söken i Aurora är löst. Aktivitetsflödet på mitt.aurora är fortfarande tomt för vissa, men förväntas fyllas på allteftersom.